arief ariffin

arief ariffin

26 disember 2010

10:05 AM / Posted by arief samsi /

assalamualaikum, semua semua.  :D hari ini.. aku nx b'speaking belah nogori plak yo..
eden, kt kg niy!! :D di sri pilah lah b'mula cerita hari ini.. hahah, x geti lar nx kecek nogori. hee
tujuan ARIEF ARIFFIN n family g sini sbb, ade wedding ank mak teh blah tok long. :D b'belah belah lar korg bce ye.. hee dtg punye sampai, x taw nx wtpe..ahah. bukan anak dara nx potong bawang ke an. hahahakss, :) 
 tp, around koul 5 cmtu, ahha!!
b'mule lar itu,, ape itu..!! sesi gambar itu ini... hee
:D :D
 nice jugak dua pupu aku ni,.. bukan pe, suke seyh tgok org b'kawen!! ahhaha
lmbt lg kot si die :")

nahhhh!! 


ahha!! :D
x cntik tp, aku just nx smpaikn ape yg aku wt smlm..
*actly, abg eden yg snap pic ni.. huhu, aku ubhsuai je :)
UBAH TOPIK!

sorry si die. aku agak kasar b'kate kate td.
aku ntah. si die x suke emo right! x suke moody2 kn kan!
so, aku ubh2 aku ubh!! :D :D

sorry sgt sgt!!
fortunately, allah always by my side. 
allah take us in the best way. huhu. 
alhamdulillah. :D

0 comments:

Post a Comment