arief ariffin

arief ariffin

1.1.11 :D

11:11 AM / Posted by arief samsi /

2011!
wink wink kate die!! :D tahun baru menjelma yeahhh!! so, tahun baru kan.. hahaha. bermacam macam ragam nak habiskan 2010. pglaman beb bagi aku yg semakin membesar ni. :D bak kate haidir hamdan, bercampur kene tgok jugak ustaz. jangan salahkan ibu mengandung katenye! ahha. :D :D kawan2 mematangkan aku.. ngehehe :) 

so, si die b'tanye ape azam seyh pade thun baru?!
ahaha, terpinga pinga aku nak jawab. 
huhu, jujur kan senang.
of course lar kan nak result chaiyok SPM nnty.. :D :D
gua dah ade MINI COOPER CLUBMEN nnty.. 
gua bwk lu jalan2 ye..x yah naek komuter dh!! 
ber-angan angan. :|
 and also azam untuk mule kan tugas sebagai pendakwah.
*srius ni.:)
then, menjadi the best lar untuk ibu n abah
along,angah
ude!
n NATILA FAZLINA
  :)(:

 akhir kate
.mengaku kesilapan tidak akan merugikan kita.
.hormat pada yang lebih tua adalah perkara mulia.
.bersabar itu perlu.
.sentiasa beringat ada yang lebih handal dari diri yg nyata.
.like kan pada memaafkan.
.mule addictkan diri dgn kitab suci.
.taubat.
n last,
.ingat pade yg MAHA ESA.


 

0 comments:

Post a Comment